Ռոման Տառասենկո

[vc_row row_type=”2″ blox_bgcolor=”#3a3a3a”][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][distance][vc_single_image image=”1184″ img_size=”full” alignment=”center”][distance][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][distance type=”3″][distance type=”3″][vc_single_image image=”1183″ img_size=”full”][distance type=”4″][vc_single_image image=”1185″ img_size=”full”][/vc_column_inner][/vc_row_inner]

[vc_column width="1/3"][/vc_column]

[vc_column width="1/3"][/vc_column]

[vc_column width="1/3"][/vc_column]

[distance][/vc_column][/vc_row][vc_row row_type=”2″ blox_height=”600″ blox_image=”1195″][vc_column][distance type=”3″][vc_column_text]

ՎԱՃԱՌՈՂ ԳՆԵՐ`

ՄԵԾԱՑՆՈՒՄ ԵՆՔ ՇԱՀՈՒՅԹԸ, ԴԻՐՔԱՎՈՐՈՒՄ ԵՆՔ ԱՊՐԱՆՔԸ ԵՎ
ԱՌԱՆՁՆԱՆՈՒՄ ԵՆՔ ՄՐՑԱԿԻՑՆԵՐԻՑ ԳՆԻ ՄԻՋՈՑՈՎ

[/vc_column_text][distance type=”2″][vc_column_text]

Առաջին դինամիկ, պարզ, արդյունավետ և սպառիչ սեմինարը գնագոյացման մարքեթինգի մասին

[/vc_column_text][distance type=”2″][vc_column_text]

Դուք հաստատ ունեք այս խնդիրներից առնվազն մեկը`

[/vc_column_text][distance][vc_column_text]

● Մրցակիցներն անընդհատ իջեցնում են գները
● Մարժան 5-7% է, շահույթը մինիմալ է
● Բոլորը փնտրում են ամենաէժան տարբերակը
● Դուք ունեք որակյալ ապրանք, սակայն ինքնարժեքն էականորեն թանկ է մրցակիցներից

[/vc_column_text][distance type=”2″][/vc_column][/vc_row][vc_row row_type=”2″ blox_bgcolor=”#545454″][vc_column width=”2/3″][distance type=”2″][vc_column_text]

Ի՞ՆՉՆ Է ԱՄԵՆԱԿԱՐԵՎՈՐԸ

[/vc_column_text][distance][distance][vc_column_text]

Սովորելու ենք սահմանել գներ,
որոնք կընդունվեն ու կսիրվեն Ձեր հաճախորդների կողմից

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”5″][vc_separator align=”align_left” style=”dotted” el_width=”60″][vc_empty_space height=”5″][vc_empty_space height=”5″][vc_column_text]

Սովորելու ենք իջեցնել և (ամենակարևորը)
ԲԱՐՁՐԱՑՆԵԼ գները՝ ավելացնելով վաճառքները

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”5″][vc_separator align=”align_left” style=”dotted” el_width=”60″][vc_column_text]

Սովորելու ենք վաճառել ավելի թանկ

[/vc_column_text][vc_separator align=”align_left” style=”dotted” el_width=”60″][vc_empty_space height=”5″][vc_column_text]

Սովորելու ենք պահպանել գները դեմպինգի
ժամանակ

[/vc_column_text][distance][distance type=”2″][vc_column_text]

ԱՄԵՆԱԿԱՐԵՎՈՐ ՀԱՇՎԱՐԿԸ

[/vc_column_text][distance][vc_column_text]

Երբ Ձեր մարժան 20% է, գնի 3% աճը բերում է Ձեր
շահույթի 15% աճի

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”5″][distance][vc_column_text]

Սովորեք ճիշտ օգտագործել գները և Դուք կկարողանաք
գեներացնել անսովոր շահույթներ Ձեր բիզնեսում

[/vc_column_text][distance type=”3″][/vc_column][vc_column width=”1/3″ css=”.vc_custom_1540072377330{background-image: url(https://sarajyan.am/wp-content/uploads/2018/10/DSC02315.jpg?id=1243) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][distance type=”4″][distance type=”4″][distance type=”4″][distance type=”4″][distance type=”4″][distance type=”4″][distance type=”4″][distance type=”4″][distance][vc_empty_space height=”5″][/vc_column][/vc_row][vc_row row_type=”2″ page_title=”page-title-x” blox_bgcolor=”#f0bb31″][vc_column][distance type=”2″][vc_column_text]

ՈՒ՞Մ ՀԱՄԱՐ Է ՆԱԽԱՏԵՍՎԱԾ ԱՅՍ ՄԱՍՏԵՐ-ԿԼԱՍԸ

[/vc_column_text][distance type=”2″][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

● Սեփականատերեր
● Գլխավոր տնօրեններ
● Կոﬔրցիոն տնօրեններ
● Բրենդ ﬔնեջերներ

[/vc_column_text][distance type=”2″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text]

● Մարքեթինգի բաժնի ղեկավարներ
● Վաճառքի բաժնի ղեկավարներ
● Պրոդուկտ ﬔնեջերներ

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column_text]

Ինչպես նաև այն մասնագետների համար, ովքեր պատասխանատու են ընկերություններում ապրանքների և ծառայությունների գների ձևավորման համար

[/vc_column_text][distance type=”2″][distance type=”2″][/vc_column][/vc_row][vc_row row_type=”2″ page_title=”page-title-x” blox_bgcolor=”#ffffff”][vc_column][distance type=”3″][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”1219″ img_size=”250×250″ alignment=”center”][distance type=”3″][distance][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][distance type=”3″][vc_column_text]

Գնագոյացումը նման է բազմաֆունկցիոնալ շվեյցարական

դանակի Գործիքները շատ են, բոլորն էլ օգտակար են և

պետք է իմանալ՝ ինչպես դրանք լավագույնս կիրառել

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row row_type=”2″ page_title=”page-title-x” blox_bgcolor=”#545454″][vc_column][distance type=”3″][vc_column_text]

Ի՞ՆՉ ԿՍՈՎՈՐԵՔ՝

[/vc_column_text][distance type=”3″][iconbox icon_title=”Դուք կսովորեք ﬔծացնել շահույթը զեղչերի կիրառմամբ” title_color=”#ffffff” icon_color=”#ffffff” icon_name=”fa-caret-right”][iconbox icon_title=”Դուք կսովորեք բարձրացնել գները և ճիշտ ներկայացնել հաճախորդներին” title_color=”#ffffff” icon_color=”#ffffff” icon_name=”fa-caret-right”][iconbox icon_title=”Դուք կիմանաք ինչպես ավելի օպտիմալ աշխատել՝ մաքսիմալ օպտիմալացնելով ծախսերը” title_color=”#ffffff” icon_color=”#ffffff” icon_name=”fa-caret-right”][iconbox icon_title=”Դուք կսովորեք կիրառել ոչ ստանդարտ և արդյունավետ մոտեցուﬓեր գների, զեղչերի և գնաճի հետ աշխատելիս” title_color=”#ffffff” icon_color=”#ffffff” icon_name=”fa-caret-right”][iconbox icon_title=”Դուք կսովորեք ﬔծացնել շահույթը զեղչերի կիրառմամբ” title_color=”#ffffff” icon_color=”#ffffff” icon_name=”fa-caret-right”][distance type=”3″]

[vc_column width="1/4"][/vc_column]

[vc_column width="1/4"][/vc_column]

[vc_column width="1/4"][/vc_column]

[vc_column width="1/4"][/vc_column]

[distance type=”2″][/vc_column][/vc_row][vc_row row_type=”2″ page_title=”page-title-x” blox_bgcolor=”#f0bb31″][vc_column][distance type=”3″][vc_column_text]

ԾՐԱԳԻՐ

[/vc_column_text][distance type=”2″][vc_column_text]

Աﬔնակարևոր «տեսությունը»՝ Գնագոյացումը մարքեթինգի համակարգում

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”10″][iconbox icon_title=”Ինչու է գինը մարքեթինգի ոչ լիարժեք գնահատված գործիք և ինչպես օգտվել դրանից” title_color=”#545454″ icon_color=”#545454″ icon_name=”fa-caret-right”][iconbox icon_title=”Գների տեսակներ” title_color=”#545454″ icon_color=”#545454″ icon_name=”fa-caret-right”][iconbox icon_title=”Զեղչերի տեսակներ” title_color=”#545454″ icon_color=”#545454″ icon_name=”fa-caret-right”][iconbox icon_title=”Գնագոյացման ռազմավարություններ՝ ներքին և արտաքին նախապայմաններ” title_color=”#545454″ icon_color=”#545454″ icon_name=”fa-caret-right”][distance type=”2″][vc_column_text]

Աﬔնակարևոր պրակտիկան

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”10″][iconbox icon_title=”Գնի դերը հաճախորդի գիտակցության ﬔջ և հաճախորդի դերը գնագոյացման ﬔջ ” title_color=”#545454″ icon_color=”#545454″ icon_name=”fa-caret-right”][iconbox icon_title=”Ինչպես գին սահմանել ” title_color=”#545454″ icon_color=”#545454″ icon_name=”fa-caret-right”][iconbox icon_title=”Ի՞նչ անել, եթե հաճախորդին հետաքրքրում է ﬕայն ցածր գինը կամ աﬔնացածր գինը” title_color=”#545454″ icon_color=”#545454″ icon_name=”fa-caret-right”][iconbox icon_title=”Հիﬓավորում ենք գները՝ ” title_color=”#545454″ content_color=”#545454″ icon_color=”#545454″ icon_name=”fa-caret-right”][vc_row_inner content_placement=”top” css=”.vc_custom_1540069441089{margin-top: -20px !important;}”][vc_column_inner][vc_column_text]

a. ունիկալ կոﬔրցիոն առաջարկ
b. բրենդը և դիրքավորումը՝ որպես գնային փաստարկներ
c. շահույթի հիﬓավորման գործիքներ. կիրառում ենք հաշվիչ ﬔքենաներ
d. ոչ թե գին, այլ արժեք Ինչպս դարձնել սեփական պրոդուկտը աﬔնաարժեքավորը շուկայում Ապրանքի/ծառայության արժեքի ձևավորման և բարձրացման գործիքներ

[/vc_column_text][distance][/vc_column_inner][/vc_row_inner][iconbox icon_title=”Ինչպե՞ս ճիշտ կրճատել մարքեթինգային ծախսերը” title_color=”#545454″ content_color=”#545454″ icon_color=”#545454″ icon_name=”fa-caret-right”][iconbox icon_title=”Ծառայությունների գնագոյացման առանձնահատկությունները ” title_color=”#545454″ content_color=”#545454″ icon_color=”#545454″ icon_name=”fa-caret-right”][iconbox icon_title=”Գնագոյացումը՝ կախված արտադրանքի կյանքի ցիկլից ” title_color=”#545454″ content_color=”#545454″ icon_color=”#545454″ icon_name=”fa-caret-right”][iconbox icon_title=”Մրցակիցներ և գներ՝ մոնիթորինգ, բենչմարքինգ” title_color=”#545454″ content_color=”#545454″ icon_color=”#545454″ icon_name=”fa-caret-right”][iconbox icon_title=”Ինչպե՞ս խուսափել գնային բախուﬓերից և նչ անել դեմպինգի ժամանակ” title_color=”#545454″ content_color=”#545454″ icon_color=”#545454″ icon_name=”fa-caret-right”][iconbox icon_title=”Զեղչեր. ինչպե՞ս է ճիշտ ” title_color=”#545454″ content_color=”#545454″ icon_color=”#545454″ icon_name=”fa-caret-right”][iconbox icon_title=”Ինչպե՞ս ճիշտ բարձրացնել գները ” title_color=”#545454″ content_color=”#545454″ icon_color=”#545454″ icon_name=”fa-caret-right”][iconbox icon_title=”Ինչպե՞ս գոյացնել գներ, որոնք ենթակա չեն հաﬔմատության” title_color=”#545454″ content_color=”#545454″ icon_color=”#545454″ icon_name=”fa-caret-right”][iconbox icon_title=”Գնային հնարքներ (աﬔնայն հավանականությամբ սա կլինի սեﬕնարի Ձեր սիրելի հատվածը, սակայն խնդրում եմ ուշադրություն դարձնել նաև ծրագրի ﬓացած հատվածներին) ” title_color=”#545454″ content_color=”#545454″ icon_color=”#545454″ icon_name=”fa-caret-right”][iconbox icon_title=”Ուսուﬓասիրում ենք գները 3 ուղի և 10 ստուգված գործիքներ, որոնք կդիպչեն ուղիղ նշանակետին ” title_color=”#545454″ content_color=”#545454″ icon_color=”#545454″ icon_name=”fa-caret-right”][iconbox icon_title=”Սխալվե՞լ եք գնի ﬔջ։ Ի՞նչ անել։” title_color=”#545454″ content_color=”#545454″ icon_color=”#545454″ icon_name=”fa-caret-right”][distance][vc_column_text]

Ամփոփում` աﬔնակարևոր «տեսությունը» + աﬔնակարևոր պրակտիկան 10 սլայդերում

[/vc_column_text][distance][iconbox icon_title=”Գնագոյացման ոսկե կանոնները” title_color=”#545454″ content_color=”#545454″ icon_color=”#545454″ icon_name=”fa-caret-right”][distance type=”2″][/vc_column][/vc_row][vc_row row_type=”2″ page_title=”page-title-x” blox_bgcolor=”#545454″][vc_column][distance type=”3″][vc_column_text]

Այս սեﬕնարին անպայման մասնակցելու երեք պատճառ՝

[/vc_column_text][distance type=”2″][vc_column_text]

1) Ինֆորմացիա, որը շատ արագ փողի է վերածվում
2) Մրցակային առավելություն. Դուք առաջինը կկիրառեք այս գործիքները Ձեր ոլորտում
3) Արագ փոխհատուցում. գնագոյացման հետ կապված ձեր ցանկացած որոշում բազմակիորեն կփոխհատուցի վարպետության դասի մասնակցությունը

[/vc_column_text][distance type=”3″][/vc_column][/vc_row][vc_row row_type=”2″ blox_image=”1266″ blox_bg_position=”left center” page_title=”page-title-x”][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″ css=”.vc_custom_1539897268356{margin-left: 50px !important;background-color: rgba(0,0,0,0.61) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;*background-color: rgb(0,0,0) !important;}”][distance type=”4″][vc_column_text css=”.vc_custom_1539895272106{padding-left: 20px !important;}”]

ՌՈՄԱՆ ՏԱՌԱՍԵՆԿՈ, ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ԽՈՐՀՐԴԱՏՈՒ
Արդեն 8 տարի է, ինչ զբաղվում եմ մարքեթինգով, որի ընթացքում հասցրել եմ խորհրդատվական ծառայություններ մատուցել շուրջ 50-ից ավել ռուսական ընկերությունների։ Հաճախորդներիս կազմում են՝ РЖД, SCA, Инвитро, Philips, GEMC, ЗАО «Птицефабрика Октябрьская», Phytobiotics, ЗАО «Атлас»։ Հանդիսանում եմ «Ես նորարար եմ» ռուսական նախագծի նախկին ղեկավարը, ինչպես նաև Krostu.com-ի համահիﬓադիրը և գլխավոր տնօրենը։

[/vc_column_text][distance type=”2″][vc_column_text css=”.vc_custom_1539895289764{padding-left: 20px !important;}”]

ԲԻԶՆԵՍ ԹՐԵՅՆԵՐ
Մարքեթինգի և արդյունավետության կառավարման բաց և կորպորատիվ թրեյնինգների հեղինակ և վարող։ 7 տարի է դասավանդում եմ մարքեթինգի հեղինակային կուրսեր MBA ծրագրերի շրջանակներում ՌԴ նախագահին կից ժողովրդական տնտեսության և պետական ծառայության ռուսական ակադեﬕայում։ Մարքեթինգի վերապատրաստման դասընթացների հեղինակ Нетология-յում։

[/vc_column_text][distance type=”2″][vc_column_text css=”.vc_custom_1539895299635{padding-left: 20px !important;}”]

ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ
3 բարձրագույն կրթություն (քիﬕայի և տնտեսագիտության ոլորտում)։ MBA աստիճան։ Տեխնիկական գիտությունների թեկնածու։

[/vc_column_text][distance type=”3″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″ css=”.vc_custom_1539897215004{margin-left: 50px !important;background-color: #ffffff !important;}”][vc_single_image image=”1269″ img_size=”full”][distance][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row row_type=”2″ page_title=”page-title-x” blox_bgcolor=”#4b4b4c”][vc_column][distance type=”3″][vc_column_text]

ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ

[/vc_column_text][distance type=”3″][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″ css=”.vc_custom_1540070217169{margin-right: 10px !important;background-color: #bdc0c0 !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][distance type=”2″][vc_column_text]

PREMIUM


✓ Աշխատանքային տետր


✓ Սուրճի ընդմիջում


✓ Լunch


✓ Welcome coffee


✓ Առաջին շարքեր


✓ Վկայական


✓ Գովազդի Հնարավորություն


✓ Բիզնես ընթրիք Ռ. Տառասենկոյի հետ


✓ Պրեզենտացիոն նյութեր


✓ Խորհրդատվություն Ռ. Տառասենկոյի հետ (1 ժամ)

[/vc_column_text][distance type=”2″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″ css=”.vc_custom_1540070238984{margin-right: 20px !important;margin-left: 10px !important;background-color: #969999 !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][distance type=”2″][vc_column_text]

VIP


✓ Աշխատանքային տետր


✓ Սուրճի ընդմիջում


✓ Լunch


✓ Welcome coffee


✓ Առաջին շարքեր


✓ Վկայական




✓ Բիզնես ընթրիք Ռ. Տառասենկոյի հետ


✓ Պրեզենտացիոն նյութեր




[/vc_column_text][distance type=”2″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″ css=”.vc_custom_1540070261240{margin-right: 30px !important;margin-left: 20px !important;background-color: #ffcd29 !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][distance type=”2″][vc_column_text]

BUSINESS


✓ Աշխատանքային տետր


✓ Սուրճի ընդմիջում


✓ Լunch


✓ Welcome coffee


✓ Շարքեր – դեպի առաջ


✓ Վկայական







✓ Պրեզենտացիոն նյութեր




[/vc_column_text][distance type=”2″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″ css=”.vc_custom_1540070284918{margin-left: 30px !important;background-color: #f0bb30 !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][distance type=”2″][vc_column_text]

STANDART


✓ Աշխատանքային տետր


✓ Սուրճի ընդմիջում



✓ Welcome coffee


✓ Շարքեր – դեպի վերջ











[/vc_column_text][distance type=”2″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″ css=”.vc_custom_1541158882353{margin-right: 10px !important;background-color: #7a7a7b !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column_text]

[distance1]570.000

[distance1][/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″ css=”.vc_custom_1541159066388{margin-right: 20px !important;margin-left: 10px !important;background-color: #666666 !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column_text]

[distance1]150.000

[distance1][/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″ css=”.vc_custom_1541159086188{margin-right: 30px !important;margin-left: 20px !important;background-color: #9b812f !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column_text]

[distance1]67.000

[distance1][/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″ css=”.vc_custom_1541159119596{margin-left: 30px !important;background-color: #947832 !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column_text]

[distance1]45.000

[distance1][/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][distance type=”3″][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_btn title=”Գնել տոմս” style=”custom” custom_background=”#ffcc29″ custom_text=”#ffffff” shape=”square” align=”center” button_block=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fsarajyan.am%2Ftraining%2F%25D5%25BC%25D5%25B8%25D5%25B4%25D5%25A1%25D5%25B6-%25D5%25BF%25D5%25A1%25D5%25BC%25D5%25A1%25D5%25BD%25D5%25A5%25D5%25B6%25D5%25AF%25D5%25B8-%25D5%25BE%25D5%25A1%25D5%25B3%25D5%25A1%25D5%25BC%25D5%25B8%25D5%25B2-%25D5%25A3%25D5%25B6%25D5%25A5%25D6%2580%2F|||”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][distance type=”3″][/vc_column][/vc_row]